zaterdag 7 juni 2014

Review: MUA Bold Blue


Als ik vrij ben, vind ik het leuk om nieuw terrein te ontdekken, nieuwe winkels, andere assortimenten... Op safari in een onbekend winkelcentrum, zeg maar. Zo kwam ik deze week oog in oog te staan met een onvervalst MUA schap. Natuurlijk moest ik een nagellakje meenemen!


Voor degenen die het niet kennen: the Make Up Academy, kortweg MUA, is een Brits cosmeticamerk wat sinds deze lente ook te koop is in een aantal kruidvat filialen in Nederland. 


De nagellak die ik meenam heet Bold Blue. Ik koos voor dit kleurtje omdat ik al een tijdje opzoek was naar een mooie vintage blauw. Dit komt daar redelijk in de buurt, hoewel het nog iets minder fel had gemogen.


De nagellak is makkelijk op te brengen maar dekt niet heel geweldig. Op de foto's hierboven zie je het effect na één, twee en drie laagjes. Ik werk het liefst met zo min mogelijk laagjes, dus na drie ben ik gestopt. Toch ben ik van mening dat een vierde laagje misschien nog wel iets mooier was geweest.

Op het etiket staat nergens hoeveel milliliter erin zit, maar het flesje is vrij klein, het doet me denken aan een miniatuurtje van Essie. Die heb ik helaas zelf niet, dus voor de vergelijking zette ik hem naast mijn Essie Parka Perfect.


Tja, MUA ziet er echt uit als een klein zusje van Essie. Persoonlijk vind ik dat niet zo'n probleem, want met één flesje Essie kun je zo'n vijftig keer je nagels lakken... Dat red ik toch nooit!

Voor €2,49 heb je dus een leuk, klein nagellakje wat best goed dekt na een paar laagjes. Helaas zijn de kleurtjes die op dit moment bij Kruitvat liggen nog niet zo heel spannend. Hopelijk komen er snel meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten