maandag 9 juni 2014

Dubbel review: China Glaze At Vase Value en de China Glaze app



Sinds een tijdje is er een nieuw merk in mijn leven: China Glaze. Helaas is het in Nederland lastig te krijgen, maar online is er gemakkelijk en goedkoop te krijgen via Prettypolish.nl of eBay. Zo kocht ik onder andere dit frisse, zomerse kleurtje; At Vase Value uit de lente collectie van dit jaar.





Hoewel At Vase Value een licht lakje is, dekt hij goed! Na twee laagjes zag het eruit zoals op de foto's. De nagellak blijft ook nog eens erg goed zitten, fijn! De eerste foto is overigens gemaakt bij kunstlicht, de tweede bij daglicht. 


Maar naast fijne nagellak heeft China Glaze ook nog eens een erg leuke app! De meeste apps van nagellak merken zijn gewoon een soort van digitale catalogus. Deze app biedt meer!




Zoals je ziet kun je naast de collectie, ook video-tutorials bekijken. Maar wat mij  of het meest intrigeerde was de "match a color" optie. Met deze functie maak je een foto van iets waarvan je de kleur mooi vindt (bijvoorbeeld je outfit). In deze foto selecteer je een kleur waar de app vervolgens China Glaze nagellak mee matcht! Ook heel handig als je in tijdschriften of op internet een mooie kleur nagellak ziet die je zelf ook graag wilt hebben.




Om te kijken of dit echt zo goed werkt, hield ik mijn flesje At Vase Value voor de lens. Na wat priegelen en zoeken naar het juiste punt in de foto had ik hem gevonden! 





Dit is misschien niet helemaal de bedoeling, maar het is toch leuk om te weten dat het werkt :) De app is gratig verkrijgbaar in de App store en Google Play store.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten