vrijdag 28 maart 2014

Can a lipbalm make you smile?


We think so! Zo luidt het motto van EOS, wat overigens staat voor "evolution of smooth". De sterren zijn er allemaal helemaal gek op en op instagram zie je ze ook steeds vaker voorbij komen. Dus besloot ik er maar eens eentje te bestellen.



Ja, bestellen, want helaas zijn deze pareltjes in Nederland alleen te koop bij de webshop Alice & Jo. Voor €4,34 heb je een EOS balsempje. Er zijn ook nog verschillende giftsets verkrijgbaar, maar ik besloot eerst maar eens te gaan voor ééntje in mijn favo smaak: meloen!


Looks
In een woord: vrolijk! De verpakking ziet eruit als een paasei (maar misschien komt dat omdat mijne groen is...?). Je valt zeker op al je dit bolletje in het openbaar op je lippen smeert!


Gebruik
Als je het bolletje open draait zie je er een kleiner bolletje in zitten. Dit is de balsem. Het lijkt een vreemde keuze, een ronde lippenbalsem. Maar als je hem op doet, merk je al snel dat dat het niet is. Ik had meteen de neiging om mijn lippen te tuiten toen ik begon te smeren. Dat is volgens mij ook de bedoeling, want zo smeer je in één keer bijna je hele lippen in. Superhandig! Okay, of het heel charmant staat weet ik niet, maar ik test dit nu in de trein en heb nog geen vreemde blikken gezien.

Werking
Ik heb een tijdje last gehad van geïrriteerde mondhoeken. Intolerantie voor sommige ingrediënten van lippenbalsem, volgens mijn huisarts. Toen heb ik een tijd lang alleen maar met vaseline gesmeerd. EOS sprak me dan ook meteen aan, omdat het uit alleen maar natuurlijke ingrediënten bestaat. Daardoor kan ik in ieder geval heel goed tegen deze balsem en mijn lippen worden er ook superzacht van, zonder meteen heel vettig aan te voelen. Enige nadeel: hij smaakt wel erg lekker naar meloen, dus heb wel de neiging om aan mijn lippen te gaan likken... Oeps!

Conclusie
Ja hoor, deze lippenbalsem tovert een glimlach op mijn gezicht! Alleen erg jammer dat hij nog zo lastig te krijgen is in Nederland! Toch denk ik dat ik er binnenkort nog maar eentje ga bestellen! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten